2006-11-27 23:33:19夢想....紫英

我的新電腦

一直同電腦無咩緣~~
可能是八字唔夾掛...

同埋我的電腦好有人性~
每次我要考試,要休息...
佢就會自動壞左...真架~!

之後, 隔左好一段日子,
我恐嚇下佢,
佢就會自動好返...

總之,就好像會知道咁啦~~

但是電腦始終是電腦,
終於問題一日比一日嚴重~
各大前輩也放棄了~
Raymond 更話”一早該換掉啦~!”

就咁就決定左了

多次的波節後也終於去了買~
最開心的不是我是raymond 同亞熾~
佢地對眼發出閃閃的光...
果然...是昆蟲...

佢地把長久以來壓在心中的欲望發在我的電腦上...
到比錢, 再到我家安裝時...
他們仍是雙眼閃閃...

在此一提,
raymond 十分落力幫我安裝軟件~
雖然,買回來後一星期我仲未布機會用...
(有時間時,比人用左)
(有得用時,又太累)

但當我用時, 太開心~
因為, raymond 把一切我有可能用到的
也幫我安裝好了~
連我想要的game 也替我找到~
把音樂分好類~
我會想看的卡通也 download 了~

因此,我要謝謝raymond~
唔該老公~! ^3^

上一篇:你...