2006-06-23 00:58:01夢想....紫英

快樂可以分散投資?

對於男和女的關係, 我不明白~
是愈來愈不明白~

一向, 在我的認知當中,
一男一女, 就是最理想和合理的事~

可是, 愈看得多, 愈明白男和女要求的不同
就開始困擾...

以前, 我一直以為, 我們找的,
就是要找一個和自己配合的人
自己愛的人,
愛他的優點, 也接受他的缺點~
盡量互相配合~

可是我從沒有想過,
當自己身邊果個, 不能滿足自己某方面時,
會向外找~

但原來有一些的人真的會~
不一定是指性、愛
可能, 只是悶, 就想有個男人來哄下自己~
想同另一個人好像情侶的對話咁...
咁同不忠有咩大分別呢?
都是在做一些情侶間的事哦~

我接受悶時找下朋友傾計,
但是不同的吧?

我愛的是你,
知道你會因為咁而唔開心
我點解要咁做?

講完, 又會開心咩?

唔明...可能是我太執著~
但是, 真是要我愛的人,
才可以令我快樂~

如果由不同人身上,
各自取得一部份的快樂
咁... 快樂可以合起來計嗎?
咁... 真的快樂嗎?

上一篇:下雨天~

下一篇:朦朧的美