2005-08-09 22:59:29貓貓

Conversion training

8.8.2005~15.8.2005
hahhahaa...又見返IND15既同學仔啦~~
基本上我真係覺得返training係攰過飛架...
不過又真係好開心~~
我真係好enjoy training時大家既氣氛架
even lecture既時候真係好悶
悶到大家都打瞌睡
但係大家不停講下inflight既攪笑野
又講下自己呢排點呀~~
最開心係真係好鍾意Maria呀~~我地個training呀~
佢好好人架

基本上而家日日返去我都覺得好似係返去玩咁~~hahhahaa...不過上完一日既training,返到屋企真係攰到即刻瞓得著囉...

日日返去都見到傻傻地既fanny..我最好既朋友
又見到好多好耐冇見既同學仔
其實已經好開心啦~~
不過好快就train完..又會飛different a/c..
有少少驚tim~~

唉...kitty結婚啦~~
好想好想去呀...佢係Grand Hyatt度擺酒呀~~~
好grand呀...仲要係30圍呀...
hehheheee...我一諗到有d咩食就勁想食啦...
hahhahahaaa
雖然去唔到
但都真係衷心祝福kitty同佢老公仔開開心心~~

而家發現自己真係傻傻地架...成日滿腦子都係『食食食同埋食』..hhahahha