2005-07-24 18:54:10妮妮

妮妮的一天~22/7/2005~~yoo~買到喇^_^~~


話咁快又happy Friday喇~,今日比雷整醒左呀>~<~~,嚇死我呀~,幾大聲呀~~,之後起身睇電視,點知黃雨都無wo~,有無搞錯!!!~,之後就沖涼~洗頭~出門口~,每日必做~,一上到車就閉目養神~,都唔覺塞車~,點原來一落車已經差唔多都成都九點喇~,今日無咩胃口~,無食早餐~,今日真係無咩野做~,都唔夠分鐘添>~<~~,好彩william借左百幾分鐘比我渣~,雖然仲差好多>~<~~

六點就同阿寶搭村巴走~,上到車發現好肚餓~,跟住就落返車買左兩串魚蛋同豬腸上車食喇~,好好味~,不過就整污”joe”左件衫囉~,唔知清唔清得甩呢,haha~~,架車經元朗果陣我見到好多人都拎住粉紅色hello kitty門簾~,唔係聽朝八點先開始賣架咩???之後我係新北江落車~,發現走左架專巴~,之後就去左seven買雜誌睇喇~,之後買埋包香口膠~,諗住買夠廿蚊拎襟章~,但係比錢果陣發現竟然真係有粉紅色hello kitty門簾換wo~,wa~wa~wa~,第一時間比錢拎走啦~,wahaha~~

一出seven門口就比果男仔問我係咪係集德做~,原來係同事黎既~,返到屋企就食飯~,不過d野唔係好飱胃口~,所以食得好少>~<~~,搞到餓住訓添>~<~~