2005-10-03 00:39:16TrAcY

2/10

今早阿蕭b哥又打黎啦,我訓緊覺豬打黎囉,都話我訓覺既時間等於阿b收工既時候!慘公啦時間掉轉曬

傾左半個鐘度啦,阿b話睇報紙呢!有個男人生得好似好人架,帶ra平時會(好得人驚)跟住有個男朋友同佢拍拖3個月,之後個男朋友知佢係男人黎話要同佢分手呀,點知果個人妖打到條仔入廠=0=你話係咪變態呢?嘩~識帶bra咁叉勁既

點半訓醒帶肥B滴眼洗腳仔,肥B成日都唔中意洗腳架用醫生比個D hibicrub(係disinfectant黎)幫肥b洗傷口,肥b係咁想走唔比我幫佢洗!乖啦肥b,好快好番架啦!出門口前instill eye drop就搵thomas

約左thomas去遊車河架,自己有自己架戰車,頂~~~我輸比佢呀,佢渣得好快架!衝呀~~去到一半停左係度,係因為我想嘔唔掂啦!落車嘔死人thomas拍得又唔好,但我都嘔到d黃膽水,冇野lu,買d 野飲好左好多!再渣番去馬鞍山,又再頂你啦落大雨呀冇啦啦!玩野咩,番去食野先我未食過野咪暈暈地!!thomas到你渣我架車都知點解慢過你呢,死未!下次實勁過你,唔好笑呀你

食完番頌安攞野就走啦,去新港城等阿mon放工,唸住佢係6點半放點知7點半左右先黎到,我同thomas兩個傻仔住係hardees度傾計影相,我個阿b打黎咪比thomas同佢傾囉!死人頭thomas又話你點可以忍阿廖5年架,好佩服你,得閒出黎食飯見下面,阿b答佢:好呀,,搵日出黎食(哈哈~~白痴緊係緊答你啦)阿b采你都傻啦,佢係我架=00=

阿mon黎度啦食飯啦有得,行埋去食糖水囉傾左陣一齊行去bus stop搭車走..送阿mon搭完,我地兩個行去耀安,thomas搭81c番屋企啦!番到屋企pinky打黎傾我地既問題,講左都幾耐,我係咁話佢太主觀呀.好多野!希望佢會明白同埋控制下佢自己d脾氣!!!