2005-09-16 23:07:43TrAcY

16/9*2

今日同老公b仔出去行街街,12點渣車出去沙田政府合署度整d文件先~
之後我地去沙田kcr出面搵佢uncle.借架車比佢uncle@.@
阿uncle要溝女咪要借車囉

我地唸緊去邊到食野行邊好~唸唸下都係出左去mongkok
我地咁早出去未食野架!去左金太郎食lunch咁耐都係第一次係佢依到叫飯食
食左牛柳飯食好好味架.阿b叫左銀雪魚飯食,一齊食飯
叫左三文魚啦同埋特飲~好正bo今次.但上次飲都唔係咁.今次超好味
總之今日咩都好食~夜晚重去埋阿b婆婆屋企食飯~阿婆d飯好正,比起我阿媽好勁多
好多野都係我未食過架咁耐都~阿b uncle拍完拖咪兩個一齊番埋黎食飯囉
要我地等佢先食~搞錯~5個人一齊食飯啦~阿舅父係咁笑阿b隻雞(係阿b cut 的,唔識打個果字)哼!!!!笑死佢啦笑你個死人頭,食你就食啦
今日行左陣黎波鞋之後去左打機呀陪阿b~打依個叫1942既槍game~
我都有陪佢打架~嘩~打到我隻眼好累~我唸打左3個鐘都有@.@~~~~
再搭mtr去黃大仙阿婆度食飯

食完唸住落番mongkok搵pinky同kammy架~唉!!!!都係冇去想番屋企
阿b話唔好去啦~夜啦!!送我番屋企=-=唯有番屋企啦~