2005-09-11 23:19:04TrAcY

11/9SUNDAY

今日都好熱下BO~我唸都有30度掛~個天好紅紅地~

訓到點幾起身食埋飯~坐係到悶左陣打比PINKY~佢訓左兩次先起身我打去
我地咪出左去沙田行下~好似好耐都冇去過沙田咁@,@咁多人既今日
一去到就去行下依個CITYSUPER~好大架我覺得好多野睇一開始就睇下D護膚品~嘩都幾金下樣樣都~我地兩個係到搞搞陣~見到果垃圾桶成150蚊好普通既一個垃圾桶都咁貴~你話其他野都會係咁

行完CITYSUPER咪去埋西田睇野~唉~我見到對鞋好睇架PUMA新出~
PINKY叫我唔好買啦~我有好多了~死人頭黎架~嗚嗚~~點解要咁對我~
我一定要買呀下次~今次買唔到唔會下次唔買架~

等埋THOMAS黎接我地番馬鞍山一齊睇戲~有我,THOMAS,PINKY.KAMMY~睇格林兄弟~
又話係笑野黎既~都唔係好好笑但我都笑到好大聲~PINKY就比D野嚇到佢又彈起
THOMAS都有啦扮曬野唔驚~哈哈~~~~傻仔黎~~~~

今晚食元綠呀我地~叫左好多野食得我同KAMMY食多~THOMAS又鬼咁細食~
怕羞呀佢見到我D朋友仔~~~呵呵~~~食食下KAMMY有電話打比佢~佢一聽就講普通話啦~就知果個人係上海仔打比佢啦~佢成個面都紅曬了~我係到大聲咁話:BABY,我愛你~嚇到佢個FD傻~哈哈~不要離開我呀(又係普通話黎)~~~笑死啦