2005-09-07 00:14:21TrAcY

6/9星期二

5點先番到屋企~一早食左個包到5點都未食過野~
番到商場就去大家樂買野食啦~打比呀媽問佢食唔食~佢又話食但又話事但買野比佢食~我鬼咁成累又肚餓重要我幫佢唸埋佢果份野食~
我買左雞脾同埋紅豆沙重有瀨粉配奶茶係比佢飲既~番到去食曬d野啦就眼訓了
訓到9點起身睇電視~好耐都冇睇電視戲了

打番比呀b佢話就做依個hotel風雲~我咪一齊睇囉唸住但都冇睇去左睇
透明人魔~講果科學家明明想去救一個隱左形既猩猩~點知係得左既~但佢自己又想隱埋一份過隱woo~~咁就開始邪惡啦佢~係咁殺人~

睇左一半去沖涼先打比呀b佢同我傾電話~一路沖一路用傾~
傾左大半個鐘就訓啦佢要~話神領唔洗錢玩依家唔知點解~但個game都打到好悶了
suzy都有打過黎但我又訓左覺~算啦遲d先搵佢~依幾日要訓多d先得~
下星期都開學了~唔係好慣囉冇左suzy係到~你知啦我同佢傻架嗎