2005-09-04 02:01:34TrAcY

3/9的夜晚

見唔見到張相呢?我係阿b架車到訓覺豬,佢都係到架,訓著左個果咪佢囉!!!!

我今晚叫佢入黎搵我,但佢7點鐘出左去同人食飯,本黎佢食完會同杰仔打機
但我唔比佢打機,一定要佢入黎搵我食野,佢都唔多開心架啦!!!
10點幾入到黎我度打比我,叫我落去,落到去佢個樣都唔太開心
因為我唔比佢打機覺得我唔尊重佢!!佢同我講!!

跟住去左食糖水果度,又冇位咪唸住買上架車度食,佢又話唔肚餓bo
咁咪算囉叫佢去7-eleven買野飲,佢又唔飲得我飲bo
都算啦~我咪話佢囉黎到咩都唔食唔飲,重要比佢個唔開心既樣我睇

之後係我樓下泊好架車傾計~叫佢唔好嬲囉乙水番佢~
佢都冇理架~好快就笑番~傾傾下我冇啦啦喊bo~我成日都想幾時佢要陪我就都要黎陪我!!!當我有朋友既時就唔洗~但我今晚死都要佢黎係因為我突然間想佢陪我囉~佢出左去街我都要佢入黎~佢都有入黎~佢話:尊重我先入黎
咁佢對我好姐~我同朋友去街佢唔可以話我~但佢同朋友去街呢我就話佢
對佢唔公平~搞到佢唔開心~咁咪同佢say sorry~~唔好嬲~~~佢冇嬲我~~
之後佢話買包煙仔同野食~去第二度泊好架車傾計囉~傾到一點半番屋企~