2004-04-21 04:47:50Nancy

做一天的我...

如果你做一天的我
你就會知道一日裡面
我要面對d咩
做幾多野...
已經盡量笑住面對
但身心偕唔允許我做好lee d一切
唔開心
lee個moment~早上4:42分
竟然係arm arm開完會???
仲有cart present report未做好
science essay5:00 dead
english tutor未prep過
我要7:30起身盡量做以上既job
一個字

仲要
唔知道
咁辛苦捱過眼訓
咩都唔做
去開lee d會既時候
會唔會真係有我expect既野
一直以來
無論咩事
人際關係我係weight得最重既
你問我touch camp報oc果時做咩猶豫
我就係怕而家咁
我冇時間呀
你話過你會明白我上莊忙
我又覺得oc function可以同hallmates熟
就應承
但係...
我唔知呀~
唔係心態上唔鍾意
而係
好辛苦呀
開心?
唔知呀
咁actually wht did i get?
why am i doing it???????????

多左人問我quit hall事件薄
明明冇乜同hallmates講lee個問題ga>>??
算啦
問既都係錫我既人...
唔知
唔firm...
而家有窒息既感覺
firm左一定話你地知...