2004-04-04 18:27:34Nancy

如果一年前...

嘩哈哈
見到豬豬kitty好搞笑~~
雖然有d衰呀下~~!!
今日去睇衫~~~
好肥呀~~~
我唔想變豬豬kitty呀~
要減一個肥啦~

睇返日記
原來3月28號係我上年考AL既第一日呀
感慨無限
有很多既uncertainties
如果
以第一年既成績
可能入倒associate,
又或者IED 讀
or cert.ed 讀幼兒教師,
(雖然好like小朋友~~~ai~~)
同而家差好遠~~~~
如果唔肯repeat,
又唔知會點呢?
咁就一年啦~~

阿美
你o係果日send左個好good既sms俾我
你祝我有super good result
remember?
就係果日,我考文化編章ga啦~
好準呀你個祝福
thzzz so much for ur care~~
一諗lee d野
就會想到很多
猶記當天”守護天使阿美”
同同步過冬呀~~
你地都support過我很多~~thzzzz

睇man utd won arsenal
好鬼興奮~~**
好耐冇睇過波啦~~
lee個曾經係我日夜癲倒既嗜好
那天
我會為左無得睇一場而好唔開心
為輸波而發癲~~
又為左睇一場3點幾起身
哈哈
好開心呀
佢地終於win返啦~~~
好唔開心佢地前排咁頹~~
(p.s.偷偷開心佢地o係beckham走左之後唔掂~~becks好重要ga ma~~)
不過無論有無becks
我都鍾意佢地既~~
而家睇
會叫博盡呀~守好呀~要lee球呀~
笑~~
好hall呀~~


re sandra:
哈哈
真係唔係唔講呀
really dunno y發一個癲呀~
哈哈
你地咩都講
我唔係敢收埋收埋呀?

re kerr:
學我呀O靚仔^^
我知我做緊咩ga~
唔會沉淪ga~~
人地唔知以為我park丸呀~~
哈哈