2007-07-25 22:07:19Yakult

小心中暑

成個月無行山, 因為今年既夏天實在太熱啦,上星期日終於"的"起心肝去左雷公田行山, 同班行山友聚一聚。其實當日既路線已經安排得好好,經川龍上大帽山,一路上有三條溪澗,綠樹林蔭,有時會有一陣涼風,所以不太辛苦。

下山時,看到蔚藍的天和反光的綠葉,少少紅葉陪襯(沒有那麼快出紅葉,只是近年郊遊公園種了很多樹,它的嫩芽是紅色,長大後會變成綠色,初時我還以為是它的花呢),加上涼風,哈哈,即刻大叫一聲"好爽呀",行得幾辛苦都值回票價啦,我們行到半路,原來附近係練靶場,我地有好路唔行,竟然行入練靶場既危險範圍,有一兩個百厭既行友仲要抵死到發出中彈既聲音,數分鐘既路程,有如打到黎咁,四周槍林大戰咁"啪啪"聲,又有子彈打中樹葉既聲,最終都係有驚無險......

不過原來是先甜後苦,到了中途,一些人乘車回家,一些人繼續行多一個鐘落愉景新城,我是後者,這一小時就難捱囉,烈日當空,冇遮冇掩,行引水道(石糞路是行山人最討厭的,行到腳痛),水又剩餘無幾,我們就好似係蒸爐上面行,我一路諗: 行完未呀,仲要行幾耐呀,到達時,我還食了杯雪糕消消暑才回家,不過原來是無用的,回家第一時間飲左杯水,即刻想嘔,跟住個頭就好鬼痛,完全唔想郁,死左咁,應該係中暑了,好彩返屋企先出事,而且阿媽煲左冬瓜湯,無事。

近日都有報導指有人中暑,所以大家要小心d,飲多d水,帶遮,避免在太陽下暴曬呀。