2004-06-23 20:22:40muta

端午節(不過d內容唔關端午節事格~)

話晒尋日係一年一度既端年節,我當然就要寫返d野紀代一下la..呵呵~

尋日,係我記得以黎第一次係端车節無睇龍舟哦~諗起上黎真係有d可惜,係唔係我訓到好遲ar.?當然就唔係la,我咁乖,十一點幾就起左身la,嘩哈哈,是但la,下年又有得睇la.

之後,去左睇DC,係囉,鬼叫我部野神下神下,時得時唔得,所以就諗住買過部la,而且今次係mama比錢,所以就一齊去買lu,我係一個c nine黎格ma,c nine心態當然要格到至低la,我地行晒所有係荃灣既店店,oh~睇中左部canon既新出0個部有四色既型號,仲我sd 卡,同機套送添,正~不過係百老滙0個個sale屎哥哥話部野無得zoom囉.嗚~佢即刻ling左部三千幾蚊既出黎.(喂~雖然我買機,你有錢分姐,都唔洗即刻ling部貴野出黎格),無ar....跟住我地就出返去再睇過la, 佢無幾耐又走出黎問我地choose成點,choose d 咩,叫我地入去話ling比我地睇下喎,我就無理佢la,我至憎d sale屎係你choose緊野既時候跟住晒格la,而且佢又唔係好樣喎,仲好似好唔耐煩咁~ha....我先唔係lee度買ar,之後,就返屋住lu,.....不過返之前諗住去豐擇睇多次la.因為唔知點解豐成日都無咩人,而百就好多人喎,所以叫左sale屎姐姐ling左一部pentax既 and一部casio既黎睇la....一睇部casio我就睇左好耐la,....因為我未用過casrio ar ma.呵~個sale屎姐姐話睇我個樣似likey部casio多d喎,是但la.我都幾like..呵.所以就買左lu.係價值2780蚊.ok la,好豪呀~又唔係我出,我出一千蚊之咪.

今日我又自己一個人出街lu,嗚~一個人好慘哦….
不過見到d正野,不過唔係三級野,嘩~softworld代理既TGL 0個d game全部4折哦~嘩~係4折哦仲買五送一添ar….耶…不過我全部都有la…e~早知就唔買住la…好彩全部都玩晒咋,唔係我真係會cry格.見到咁平,我當然就buy返一隻la…係唔知咩黎既SRPG game. 35蚊咋…即刻兩眼發光….哦..(不過最慘係之前買既吸血鬼之傷…我係幾個星期前買之ma…宜家都係35蚊…我買貴好多左ar..不過好彩我玩左姐..唔係就打扁自己吧la….)同學仔,你都買返個la…奇幻仙境(即係係信和你買0個個RPG game,玩唔到0個個ar), 都係三十幾蚊咋…好低ar..唔買就豬la….

呵~仲未完,因為發現在個好正既網ar…上面有好多日本卡通歌download ar…好正, 仲有好多添(不過最衰係一次過只可以download兩首…不過download得好快格..)喜歡日本卡通歌既仔記得上去哦~我當然係特登同同學仔你講la…唔係唔理其他人ar.不過你係我識既日唯一一個likey日本卡通歌既人哦~
網址係: http://www.dejp.com/index_all_highspeed.php
記得上去ar…
(上圖係我用舊DC影格….因為佢又突然復活la…所以就用下先la….隻黃色gema gema係我買0個隻黎格…上次果張係我copy人地既..我隻係唔係靚好多呢~)
本stellvia都幾好睇…睇左一半lu…不過好傷心ar..佢隨書送0個張卡係五張裏面最xyx0個張ar…e~)