2004-06-21 01:16:14muta

掃貨哦~

今日(20/6)又出街lu..我都覺得lee排不停係度出街..不過是但la.

今日又係同同學仔&伯伯出街,主要係伯伯要去買什麼考車試題,叫我地陪佢喎,除和既我地就二話不說咁答應左佢lu.所以相對係上一次見面我地只係四日無見咋,真係一丁都唔似係度放緊暑假ar,好似成日見面咁.

約左係旺角火車站等,我今次一定唔要遅到耶,所以..我好早就出左門口la.一點二就到左旺角la,一點四就到左火車站,哈哈~今次實係我最早到la,點知行左成七分鐘都唔見到目的地”東海棠”.嘩~*^*/佢係邊豬格,唔通我真係咁豬,我真咩要約係lee豬等ar,到最後,我都係最遲0個個到...我唔要ar.

見到佢地lu,去左食野,去食左d好硬既豬pa,and有好多毛既雞冀.我諗你都知有幾好食la.
之後就上左去買書,伯伯本來諗住唔買格,不過我話”今日出黎都係你話要買書咋,唔可以唔買ar”無ar,無無聊聊咁係度睇下等下佢,好眼訓ar,可能係今日好鬼熱la.所以就頂唔住la.

之後就當然去左出旺角必去之處”童年夢”la,唔上下去點對得住自己ar,有無買野?唔買返d手信同無黎過有咩分別ar,我買左咩ar...同同學仔一樣,yeah,一樣ar,當然唔係好白痴咁買埋d一樣既野la,我地都買左cd,bz d cd平左好多ar,本多賣43一隻,宜家就30咋,正~我就買左”chobits”,佢就買左”櫻花ar”諗都諗到la,本來佢想買十二國記格,不過0個度無,佢又話佢唔想睇字喎,伯伯就好無聊咁係度等我地,and叫我地買多d漫畫,一行就行左成個鐘la.

伯伯一出門口就話好夜佢要走囉喎,夜咩ar夜,四點半之ma,我都知你頂我地唔住格la.
我同同學仔都黎到lee頭la,當然就去埋信和la,yeah~不過唔係睇dvd or 翻版,我地去睇漫畫,why唔係童年夢買埋ar,因為0個度無得平囉,話晒行多兩步,每本可以平兩蚊喎.呵~好c nine ar,我地上左佢當然係find同學仔想買既青蛙la,出左七本格la,不過同學仔話突然之間好想睇喎,所以諗住一次過買兩期,我就當然係同佢講”買la,買la”.入左去兩問都係無左第二期,不過第三間就only得第二期la,佢就係0個度買左lu,我就睇中左stellvia,出左好晒格la,不過突然有d想買,同學就話我都買囉,你咪又買本陪我囉,耶,好難決定格ma,話晒買左一本就要買落去,要睇清楚d好,一諗就諗左成兩分鐘la,點知又見到本”colexxx”喎,你都知la,我都算係個clamp既fans,佢既作品就當然有d想買格la,同學仔就叫我買clamp,不過我又想買stellvia喎,到最後”兩本都買晒?”當然唔係la,話晒咁樣好似太豪la ma,所以就忍住左la,呵~
同學仔就光榮大出血la,入左去第一間諗住buy第一期,我就同佢講買多兩期la,你上次都一次過買四本囉,之後睇下個price”32”一本,計下先,平兩蚊,咪即係30蚊一本,不過第一期係35過喎,我就話可能係第二版掛,所以貴左(同學仔有d動搖la)呵~我就同佢講a~唔爭左,買埋0個三本la,你下次都會黎買格la,(同學仔又再次動搖la),咁又係都未過200蚊,我就當然話係la,呵呵~同學仔一次過買左本漫畫la,我同佢比,佢好豪氣ar......ar...之後就分左手lu...嗚~我會掛住你去海洋公園既手信格...

點解未完ar.~因為我仲有野要寫囉~
同學仔,我要同仔報告一下我買左la....
我買左di gi charat nyo既32-104集la(其中我最like既就係Puchiko,即係上圖0個個ar)..係今晚去完食飯買格,我同哥哥講”我係大陸買左套卡通既上半集喎,下半集就香港有得賣,不過就貴好多la,計返車錢就差唔多,你話我係香港or大陸買好ar la?”
佢都係話是但我,and then我問mama,會唔會係暑假返大陸ar,佢都係話你係香港買la,返排都唔返住ar.佢地咁順地攤,都係因為0個句”又唔洗我比錢”所以一返到去,當然就飛身去買la,難得咁有mood想買,yeah~買左lu,好滿足ar,我當然係買個包裝唔靚0個穜la,話晒一隻碟平成十幾蚊喎,靚包裝就要280la,唔靚就150咋,又唔係靚包裝,ho~試完碟之後總於知道靚包裝既最後0個隻碟點解要成60蚊la.因為裏面有成13集,平常都係8集一隻碟格ma,唔靚包裝0個d都係賣25蚊一隻,所以好低ar,雖然就係唔夠大陸低格la.

p.s.我前日買左隻gema ar...當然係di gi格la.好qute ar.(圖中黃色0個隻ar, d 眼,耳,口,係到轉ar…好得意哦),個price仲qute,20蚊咋,好低,仲要係正版貨喎,呵呵...都係係yahoo bid格.

(不過0個DC ham左所以就影唔到我d戰利品la..有d傷心.....)