2003-08-15 21:42:07阿宏

探朋友

話說有一日(其實即係今日,不過咁講好似勁d咁),我同Jireh出咗旺角~做咩!?去探一個我年半都冇見過既朋友--Rachel姐姐仔。對上一次見到佢已經係好耐之前既事,我仲記得佢係同我地做project,其實果次咁叫佢出黎陪我地做project真係有點兒……自從果次之後都未見過佢,唯一接觸佢既途徑就係o係佢留言板留言比佢。
講返今日行程,補完習就好匆忙咁出去旺角,去Rachel做野既地方探佢,果度係一間好細細既書店,佢初頭都唔知我地會去探佢,而佢見到我地既反應就係:「e!??????????」去到果陣佢好似仲未食野,跟住我地三個人就落咗去食呢個許留山喇!我發現原來食奇異果西米撈落單果陣係寫“奇西“架!(過隱!)食飽飽之後,落去銀城影咗兩張貼紙相,之前食野就Rachel請,影相就我同Jireh掏腰包嘞~部機變態o架!!!隔機秒就影一張,搞到我地o係度同佢鬥快…..好似做運動咁,狂o係度郁黎郁去;影完之後先發現已經三點三!我同Jireh約咗人tea,遲到嘞!!冇辦法啦,逼住要同Rachel講bye-bye lu…都好唔捨得o架,咁耐冇見,而家見番玩一陣就講bye-bye…快樂既時光總是過得好快 /_\唔知下次見面會係幾時呢?….