2007-06-30 12:23:43佧鮭児

6月30日 早上

嘻嘻~今日好开心啊!今日考试顺利啊!寻晚就惨啦!紧张到训吾着啊!好惊今日既考试啊!好彩~我今日做果时觉得自己好有自信啊!(因为题题都做过下啊吗!不知几开心啊!做好之后好有成就感哇~(好耐无试过啦!)可惜都有吾开心既野既,就系我返学之前又接到哦距电话啦!(果时真系好吾想听啊!一早紧张考试既心情卑距就扫到落谷低啦!仲要系我赶紧时间返学既时候添咖!)好无奈甘又听左距个电话,(当然,又系求我既事啦!真系准无好事既)刚考完果时几开啊!后来又要见到距既电话来啦!(真系好烦啊!)一直向我考完试返到屋企,距都仲同我讲紧(其实有距讲无我讲,你话烦吾烦呢?)打电话来卑我既原因好简单,就系因为距今晚先考(讲明距系同我同学校咖~不过吾同班)要我教距点做考试题啦!(...)我都最后都答应左距...(我吾想自己做到甘绝啊!我吾忍心。)原本系话叫我发D题目卑距就得既,但发左之后距又话一题都吾明,问几问,我都烦啦!(我以为我开头又识磨?我都要自己去慢慢练咖!边有一睇就明咖?)甘距叫我过去距度教下距,距话要促成(边有甘厉害啊?我又吾系神仙。我都只可以尽力咋!)我都吾知距得吾得!一切就要睇下今日下午既造化啦!希望会顺利啦!(明明系考试后会开开心心咖,以为可以好好甘训个下午教添!寻日训得吾好,今日考完试之后,现在真系好眼训啊!)...