2007-06-11 11:31:05佧鮭児

6月9号...经历

寻日,我真系好憎恨个天!我真系好想讲句:连个天都吾中意我?我一返学就落大水,好啦,我放学啦!就就无水落啦!我真系好激气啊!以为甘就算啦,到左我晚黑就快放学既时候,我一个好熟悉既人打左个电话卑我,叫我放学后去饮野。果时都觉得无咩野既,所以好快就答应左啦!但原来都无我念得甘好,距约我出来都只系想我帮距做也。我知道后真系好吾开心。距想请我吃野就系为左要我帮距做野,你话啦,如果系你,你恼吾恼啦。而且,要我做埋D我都无能为力既野。呢D根本就系距自己既问题,点解系都要来烦我呢?好似我根本就应该帮距做既甘。跟住仲稳距朋友一齐来话我。我果时就真系好想走咖啦!但我睇在距系我最熟悉既人份上,我都忍左落去啦!距点解可以甘对我咖?我现在越来越发觉我地系吾同CHANNEL咖!距令到我吾再想同距讲野。所以,我今日都逼开距。哎~!我现在对D人真系好失望啊!觉得现在自己好寂寞啊!无人可以陪到我,无人可以同我有相同既话题...以前...以前...好怀念啊!连我最熟悉既人都系甘,仲有咩人吾系甘咖!我现在对咩野都无晒期望啦!