2005-09-14 10:32:38西瓜頭摩托妹

9月13日.......緣+勤

9月13日....

帶住疲乏既身軀上班去....同事還在, 所以又係忙忙忙....仍然肚痛+想嘔, 感覺辛苦....午餐係車仔面, 食飽又肚子痛, 又想嘔, why??....xanga 真係好有趣, 對於我呢個電腦唔太叻既女子, 整到心愛既相片, 好有成功感呀, 哈哈....

放工回教會, 謝謝好豬友等待, 哈哈....食左個好難食既面包, 又想嘔....好開心, 有范牧師既分享, 每次都有唔同既得著....’路得’係我地學習既對象....聽從....多謝耶穌....

之後又係導師開會時間....無奈, 未坐低已經無聲出, 不過係我大意既....時間總係永遠唔夠用, 以為忙完七/八月會好少少, 但仍然無變, 睇黎呢個九月都十分精采, 仲有兩份功課未交呀, help me....

開完會....小區一齊去食豪子同我既最愛~~米線~~....沿路同豪子傾左好多, 感謝主....同工, 無論如何, 我都會支持你&企響你果邊, 知嗎??....呢刻可能仲有好多地方要改進, 要去適應, 就讓神去為我地預備&帶領啦....感恩今年有呢位男士同我同工, 唔知點講, 只想感恩....米線過程我少說話, 因為無話想說....

11:30 早走....為左趕尾班巴士, 唔係又要撘的士....無錢啦....