2005-09-05 13:03:33西瓜頭摩托妹

9月3日.......趕忙

9月3日....落雨天....

以我記憶....

....忙呀忙, 忙到 2:10 至放工
....匆忙地去撘亡命小巴返教會....遇上塞車, 無車
....3:10 到達教會, 敬拜中....好熱....但仍不錯, 因為有 sam 在身邊
....主日後, 同各同工打聲招呼
....同端妹組去食下午茶, 風味館(唔知有無記錯呢??)....米線+豬扒沙律....好好味
....食飽, 上堂....今日有少少激動我既情緒, now 既年青人係咁樣嗎?? 個個都唔識體諒嗎?? 咁主觀嗎??....點都好, 我仍然會與你同路的....
....之後....與端妹談談心, 每次感覺都是舒服的, 因為佢係一個大傻瓜....
....在教會等待, 但唔知等咩....與亞虹談談心, 好耐沒有了....遇見亞鍵, 感動得差點落淚, 真的成長了....我會記得我對你既承諾, 但好無聊, 哈哈....
....去麥當當找黑妹組....遇見今日無見過一眼既樂霖, 有種久別重逢既感覺....好想坐低傾一傾, 但時候不早, 又未預備, 都係早 d 返屋企好過....
....拜拜
....回家去....但竟然訓唔著, why??