2006-10-16 15:49:38*Call me Rain

大盛飯局

原本雄心壯志攪個10周年meeting~
但無乜人理, 因此告吹~

臨急臨忙o係朋友仔mid-term之前,
見個面, 吃個飯~
今次選尖沙咀大盛~
因為自己想食日本野~hee...

多謝pik yee陪我行o左咁耐街~
佢o個種大佬o既風範其他人係學唔到o既!
所有人都好準時~讚!!
雖然訂o左位, 但係都等o左好耐先入到去...
食o左唔多野~ 可憐o既polly只係食o左鰻魚飯~
美食當前, 我真係唔願意用兩年時間黎換取一個美麗o既笑容~
可能係我自己扼自己喇~
今次終於傾o左好耐計~
真係好~
每次同唔同o既parties gathering~
都有好唔同o既話題~
唔記得從幾時開始, 我地五個聚埋一齊...
呢個話題就一定會出現~
haha! 可能係人與人之間o既八卦化學作用啦~~
傾到舖頭催我地埋單先至走~
諗住搵個地方映貼紙相~

時間關係...
我地最後都搵唔到貼紙相機~
遺憾的...一張相都無映~
唯有閃喇~
同alice & pik yee搭西鐵返屯門~
我完全唔記得o左有尾班車呢回事~
仲諗住返o左屋企先, 再過碼頭~
好在你地提醒我...
真係病到懵下懵下~