2006-10-09 13:45:50*Call me Rain

「梁漢文我愛廚房演唱會」

October Week 2

10月8號星期日睇edmond演唱會
無之前睇軟硬咁期待~
淨係希望可以有千嬅做嘉賓~唱’滾’~
就算無千嬅...方力申都好~
總之唔想睇蘇永康同張衛健la~

8點9先開場~都應該有9成入座率~
聽到’艦隊’o既intro~萬幾人一齊歡呼~
雖然我唔係十分喜歡edmond~
但係都好戥佢開心~

我起初以為佢大部份時間會坐o係度自彈自唱d慢歌~
點知出乎我意料之外, 快歌多~
好多gag位都好好笑~
edmond一開始已經介紹佢o既band leader係蘇永康~
鬆o左一口氣~
到真正嘉賓出場喇~
係浮誇的eason!!
沒有失望~ 氣氛超正!
但仲未去到高潮~
當佢地講話仲有一個人要請黎o既時候~
大家都估到係千嬅喇! 大激想~~超讚~~
呢個’華星三寶’o既出現令我心滿意足~!!

中間又有驚險o既表演, 又有跳舞表演~
已經值回票價~
就係呢個時候, edmond唱o左半首’無賴’就走o左去~
心諗: 唔係咁so下!?
果然ronald坐o係觀眾席唱埋半隻o個歌~
即刻同2ming講: 會唔會有埋alex呢??
HAhaHAha~不單只有方力申~
仲有9唔搭8o既周中師傅!!

簡直係一個無廁所位o既演唱會~正~
encore時段先出殺手鐧~
7個鋼琴+8首慢歌做結尾!
已經11點9喇~