2007-05-31 15:47:29ANGEL100%

品味人生

 
 
 
好希望有雙大手,可以在我沮喪的時候,拍拍我的頭。
好希望有個厚實的肩膀,在我想依賴的時候,讓我靠一靠。
好希望有個溫暖的胸膛,在我無助的時候,緊緊而溫柔地把我抱住。

好希望有個人可以讓我撒撒嬌,
有時任性無理而嬌蠻,有時溫柔細語而嬌媚。
好希望有個人可以陪我聊聊天,
有時幽默地胡說八道,有時正經地商討交流。
好希望有個人可以陪我吃美食,
路邊攤夜市經典小吃,異國美食多文化料理,
五星級飯店精緻餐點,鹹點甜點什麼通通吃。

好希望有個人可以聽我分享心情,
酸甜苦辣,喜怒哀樂。
好希望有個人可以跟我一起成長,
德智體羣美,均衡都發展;
在生命中互相支持,在旅程裡一起冒險。
好希望有個人可以懂我,
縱容我的任性,呵護我的軟弱,了解我的脾氣,明白我的委屈。

好希望有個人可以理解我的情緒,
知道我為了什麼好強,
曉得我為了什麼隱忍,
清楚我為了什麼任性,
然後尊重我的一切。

好希望有個人可以支持我,
在生命裡追求夢想,
在生活中追求理想,
在事業裡追求卓越。

好希望有個人可以跟我一樣,
對什麼都興致高昂!
可以去夜店玩,
可以去教會主日,
會去養老院幫忙,
會去大自然遊玩,
會靜態的樂器,
會動態的球類。

好希望有個很棒的好人陪我品味人生!

上一篇:姐弟

下一篇:空虛...

熊熊老大 2007-07-11 10:50:46

....看來一個男人 應該是滿足不了你的..(逃~)
活潑外向的 比較不懂溫柔
溫柔內斂的 比較沒有主見
顧家孝順的 可能不重視你
有錢有能力的 可能沒時間陪你
有時間陪你的 可能沒錢...
----------------------------
Have you noticed...
The nice men are ugly.
The handsome men are not nice.
The handsome and nice men are gay.
The men who are not so handsome, but are nice, have no money.
The men who are not so handsome, but are nice men with money think we are only after their money.
The handsome men without money are after our money.
The handsome men, who are not so nice and somewhat heterosexual, don`t think we are beautiful enough.
The men who think we are beautiful, that are heterosexual, appear somewhat nice and have money, are pigs.
The men who are somewhat handsome, somewhat nice and have some money are shy and never make the first move!
The men who never make the first move, automatically lose interest if we take the initiative.
Men are like a fine wine.
They all start out like grapes, and it`s our job to stomp on them and keep them in the dark until they mature into something you`d like to have dinner with.

嗯..沒有對的人.
只有對的包容...

版主回應
Wine and judgement mature with age.
What you notice, what you have.
I always believe that I can meet the man who is handsome,nice,kind,and has much money.
The guy who thinks I am beautiful,is heterosexual, takes the initiative for my unusual beauty.
The beauty of mine is not only the figure,but also the interior.
He is a man with a heart of gold.

That I notice, then I will have.
Different thinking,different way,and different ending.

^__________________________^ ~ Gold Bless us!!

The point is we can communicate with each other.
2007-07-11 15:03:46
心冷 2007-07-11 04:21:00

懂的回味~也看的出來你的心情~至於火花~是你的心情~
再一次的起伏~不是變了什麼~而是明白~
希望你明白了自己想要懂的~
天使的心~不難靠近~難靠近的是她想飛的心

版主回應
天使本來就是要飛的呀!!
不然翅膀用來幹麻...??
2007-07-11 15:05:01
ANGEL100% 2007-07-11 03:52:11

有時候回味自己的舊文章...總能在激起些火花!!