2013-06-13 19:13:29悠揚樂聲

Drenched《曲婉婷.歌》

歌者:曲婉婷 Wanting Qu

歌名:Drenched

專輯:我的歌聲裡 (Everything In The World)

作詞:曲婉婷

作曲:曲婉婷

年份:2012年12月

出品:環球

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=cjjS8mpdkEo

 

When minutes become hours

當分鐘成為小時

When days become years

當日子變成年頭

And I don't know where you are

我不知道你身在何處

Color seems so dull without you

少了你,一切顏色都變得黯淡

Have we lost our minds?

是否忘記了我們的曾經?

What have we done?

我們曾做過什麼?

But it all doesn't seem to matter anymore

但一切似乎已不再重要

 

 

When you kissed me on that street,I kissed you back

當你在街頭吻我,我吻回你

You held me in your arms,I held you in mine

當你深情擁抱我 我回抱你

You picked me up to lay me down

你把我收入懷中就是為了把我放下

When I look into your eyes

當我凝視你的眼

I can hear you cry for a bit more of you and I

我能聽到你的哭泣,卻多於你我

I'm drenched in your love

我沉浸在你愛裡

I'm no longer able to hold it back

但是我們已經回不去了

 

Is it too late to ask for love?

現在愛我會不會太遲?

Is it wrong to feel right?

了解我的感受難道是錯?

When the world is winding down

當整個世界都被雨打風吹

Thoughts of you linger around

而我的腦海裡還都只有你

Have we lost our minds?

是否忘記了我們的曾經?

What have we done?

我們曾做過什麼?

But it all doesn’t seem to matter anymore

Ahaah...

但一切似乎已不再重要