2005-10-22 02:49:56mon!ca

白兔men米奇豬的來源,.




好幾日都無寫日記喇.
哩幾日過得好開心亜.


因為.有老公.有我d好朋友陪住我^_^.

嘿嘿.我又幫我老公起咗個好得意嘅名
就喺叫做(白兔men米奇豬)其實點解會霖到咁嘅名呢
佧..喺因為.之前我又幫距起咗個名叫白兔豬.
因為.老公個樣實在太得意喇.Ggg..
咁老公又好有男人味.好men啊.加上又好似米奇老鼠喔.
所以就叫(白兔men米奇豬)喇..哇佧佧..
ee..不過.眞喺好鬼憎伱亜.成日都激我.
有時差d俾伱激到我爆血管啊..哼.

今晚睇番我同伱以前錄個d..DV短片.
眞喺好開心亜.^_^伱真喺只儍豬亜.
我愛伱.白兔men..



老公.俾心機亜..
Ggg..我永遠都會支持伱.



前幾日.shu傳授咗d..PS既技術俾我.
哈丷.我依傢PS.都算有咗好大進步喇.
希望可以做得更加好喇.YES..
相冊正在籌備中.佧.到時會公開.^_^



今晚.喺凱帝貓生日.^_^
生日快樂亜.我地友誼長存.Ggg..


蛋蛋.我愛伱地.Ggg..
就算無咗邊個都好.都吾想無咗伱同白兔men.
多謝伱..我同伱都一樣...