2004-10-26 09:37:53siu miu :3

Finding Neverland 尋找新樂園

點解要逼到我發皮四, 發癲先安樂?
係未要見我介到成手血.....先好呀! 可惡









出年2月上畫,記住睇呀......
11月明珠台都有JohnnyDepp 既"天外魔種" ,一定要睇.yeahyeahyeah!!

好失落,唔知點解...d大情大聖又澎湃得很.......好辛苦啊! 又想得太多了.
可以話我太敏感,對於少少野,我就會諗好多...雖然未必係事實,但那種情緒會令我好唔開心.又或者有時....真係想得太多太多了! 希望只因為M到先咁啦.因為早幾日都幾好架.係呢兩日超級sad,應該係咩咩侯群症啦.我估下星期會好好多!
死啦,第時一定會生產前後抑鬱.

唔,有時可能之前諗多左,期望多左,結果唔一樣時,心情就好loss la.
快D好返啦.....呢個weekend又會有好多活動吧! Halloween 啦,生日啦,咁上下啦.
不過有d野係開心既, 依排多左d舊朋友, 好似突然多左好多朋友咁.因為撞返小學同學,撞返以前的朋友仔咁,咁樣都多左2個圈子既人啦. so 依家at least 我多左一個圈子或以上的朋友可以出黎, 唔駛次次都等V6,而每次都未必齊人喇, 不過享齊人之福,係要負代價既. 哈哈哈. :3 死傻婆.

我要瘦呀我要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦要瘦.....目標一個月,減10bls. 得唔得?