2004-10-25 14:39:41siu miu :3

Macau Trip

23/10 - 24/10 【澳門遊】
一行 8 人 :Jo , karen , kenji , 我 , Wai, Terry ,Yves , Paul
起程 16:30 turbo jet
回程 22:00 turbo jet

23/10 下午1700
下午去左taipa行,食了結糖,食水蟹粥,蝦....去葡京賭場,市中心..食宵夜,好多爆笑野,阿南既豬扒包最經典~之後去金沙,~,好靚既賭場.....半夜無門入,又出去逛左半個鐘,Terry走去足浴,我地上返酒店.八條友起一間2人房訓,阿南成晚無訓,癲! 其他人將床舖一分為2,咁就有4張床訓喇.成3點幾4點先訓,第2朝8點起身囉!

24/10
一早去食個早餐,超爆慢....跟住去睇賽車博物館,3個女仔去黑沙灘先...我地睇埋紅酒博物館,飲左2啖.....好難飲~,~ 跟住5個人逼一架的士,入黑沙灘.影左搞鬼相.哈哈...行完沙灘影晒相佢地都未到...巴士中.我地就去左好出名的.法蘭西餐廳食野,幾好味呀.....!唔太貴! 最後meet返3個女仔..就搭返車出去市中心, 本來想去食豬扒包,不過無站落,就出返市中心啦~ 上左去主教山,有間大教堂,勁靚幾大,我地坐低左傾左一陣傾,那時先有機同arJo傾計.本來諗住大家可以傾計,玩得好開心,但沒想像中樣..... 之後出面影左d合照,幾靚風景。 行返落去澳門嗒睇,不過無上去..貴呀,留返d money 去食翅,呵呵呵..差唔多5點幾,我地打的去大山巴影相,不過我地好似無影合照wow. 下次啦. 幾個女仔就有影....上左山巴後面睇野,無咩睇,上埋炮台山.....天黑晒,更無野睇......落返黎..就出新馬路買手信! 又係鉅記啦,貴左好多ar, 不過好味嘛. 我買左牛豬鴕鳥肉干,同紫菜咖哩so. 之後出去酒樓食dinner, 咩名唔記得喇,想去再問我啦! 之後行去酒店拎野,再行去碼頭~ 行時我同kenji傾左好多傾,3個女仔同佢傾最好, kenji都唔同左好多,會主動關心我,真難得啊,因為那時仲係我地拉佢返church 既. 神既時間真係好special~*

返到家已經累死了!! yaya.

想玩得開心盡情,下次都係搵返圍內熟friend就算喇!!! 記住啊*