2007-03-20 09:30:32屎小姐.

我知你好有錢!!!!不過唔好意思!!!買我唔到!!!!

真喺好火滾啊!!!

哇啊M先生!!你知唔知自己喺咩年代人黎咖?!?!有錢大曬呢家嘢而傢唔興咖喇喔!!!

我知我虛榮啊!!欲望橫溢啊嘛!!不過你話我扮晒有骨氣扮曬屎忽橙都好喇!!!!我喺絕對唔會用除左我老公以外任何男人嘅錢買呢D嘢咖喔!!!!睇到未啊?!?!喺我老公啊!唔喺你!!!

啊你真喺好西撲街!!!我識你幾耐姐?!你唔洗咁猴琴DUM夠錢落我度喔!!!哇..多謝先!!不過我受唔起咯!!話畀你知我唔喺你果班party animals!!唔該下次撩人都撩清楚啊!!我白妳哋黑!!!OK?!?!

你成日吹自己嚸西把砲嚸西威!!fine!!!我接受到呢樣嘢!咪陪你吹下咯!!不過妳就唔好當正喺真先得咖!!!好天真啊你大CHEAP精!!!你以爲自己識好多嘢咁!!其實識黎識去咪又喺雜誌捧果幾個牌子!!!我都識去買黎睇喔其實!唔洗你講!!!最抵死喺你鍾意踩!!!你話undercover街啊嘛!!你話mastermind JP抄人款啊嘛!!你話levi’s喺垃圾啊嘛!!fine.!可憐我冇呢d錢買晒呢堆嘢翻黎研究啊..發表唔到任何意見!不過就真喺好難想像邊D嘢你先睇得上眼咯!!!你咁西有錢!!不如去競選美國總統仲有意義喇!!你咁好吹!!我睇好你咖!!

你開畀我果個價位我好len唔滿意喔!!!!估唔到你咁有錢!!竟然咁姑寒!!!唉!你霖下都覺得有失身份咧?!?!咁就唔該你唔好摞我黎消遣喇!!!我喺上進青年黎咖!!冇時間畀你燒!!!!

我有個好溫暖嘅家庭!!有班好好嘅F!!有個好錫我嘅老公!!!!暫時冇位畀你同你D錢入黎喔真喺!!!唔好意思啊!!!你咁有份量!應該去搵D空虛無聊嘅lian妹!!占據佢心靈!!!而唔喺我.

口水都干喇.同你講嘢真喺好西辛苦!!!仲幾驚你唔明添啊!!不過唔明我好樂意解釋清楚D咖!!

拜拜喇M先生!!!!!以上喺我想對你講嘅最後一番話!!唔知你歡喜唔歡喜咧!!你咁大個人都未試過畀人閙咩?!?!冇可能咖喔你咁西黑人憎!!!!嗯.所以你應該都接受到!!






你好有錢我知道!!!不過唔好意思!!!!買我唔到!!!!

上一篇:*公示一則.*

下一篇:*~320植樹記!!**

2007-07-02 21:37:51

感西串个条友~~~~~杀杀杀
女是用来给我地呢种人沟噶~~~5系用钱包噶~~~
包噶边有意思~~~~又包5起窝我~~~死5死~~~~
失败啊~~~

py 2007-03-23 14:06:09

無語.

屎小姐. 2007-03-22 18:19:17

to 然:佢真喺冇西腦!!!!!!!!!!!!!!!!!!

to NC:&quot上進的心&quot...鍾意到爆炸!!!!!!!!!!!!!!

PS:查實果條撲街喺要1nightstand!!我拒絕之後開3000蚊話喺首期.以後一個個月供.

撲街!!!!!!!!!!!撲街!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!大大大大大大大大大撲街!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

好孟啊!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!