2007-03-08 22:21:19屎小姐.

*公示一則.*

時間:未訂.
地點:未知.
事件:成千上萬諾言將隨時發生爆炸.或毀滅.或重生.
主人公:屎小姐&若干曾經相信諾言的人.
受害人:屎小姐&若干曾經相信諾言的人.
作案嫌疑人:屎小姐&若干曾經相信諾言的人.

*爲了防止諾言爆炸所引起的劇烈振蕩對一衆人等造成致命威脅,請自覺用保鮮紙把敏感部位(心.腦.眼睛等所有接收諾言器官)包裹嚴密.
*由于危險潜伏和衆多不定因素干擾.請目擊者自覺做好自衛工作.請勿對受害人發放任何刺激性語言信號.做好對受害人的保護工作.以防其破碎難全.
如果你想捆綁我.那麽請相信時間.
如果你想擁抱我.那麽請相信時間.
如果你想瞭解我.那麽請相信時間.
如果你想憎恨我.那麽請相信時間.

可是.親愛的.你們爲什麽都那麽喜歡諾言.這毒藥.把一切都腐蝕得麵目糢糊.

我愛你們.我相信你們.但絕對不是因爲那該死的諾言.
大虾 2007-03-10 17:41:09

妖.一句留言写左我五分钟.写完又擦擦完再写.
关于全部既你地我都有信心吖所以我可以高考.所以我就算觉得郁闷到爆都仲系可以系一班忍落去.
我都唔知自己要d诺言来做乜.比左诺言我我都唔信.我净系尽我自己既能力将呢d感情好努力甘维持落去.我好惊时间而唔系相唔相信既问题.距d威力大到爆炸所以以前先成日话要跟住你地赶上你地.而家就会觉得自己傻×.
我要行自己最中意最中意既路.你都系.只要系感大家一直都向住自己既梦想跑过去.我地就一直系一起啦系米.
我唔信时间.我净系信自己.