2007-02-04 20:07:57YAN!小妹--!

07/02/04!-**

07年咁耐,,我諗我終於可以認認真真咁攬歐陽先生一次啦!,,*
真係好舒服好舒服啊!,,
但我估唔到我會攬到喊啊!,,
真係好舒服啊,,*//
我喊係因為我好驚好驚好驚...,,
嘻嘻,,!!,,,
過多兩日就係佢生日啦!,,,
佢屋企人一定同佢食飯先既,,!///無所謂啦!~
我唔會再俾過去一個月既事情再次發生..!
唔想再發生就要互相體諒呢,,我會識控制自己的脾氣呢,,!
THEN今日佢又去賽波啦,,,!唉*-
成個星期都未停過啊,,!
算點先,,下..!點賠償我的寶貴時間先?..哼!
不過今次係踼澳聯,,,
打和二比二啊,,最後一球對佢期望好大嫁!
不過咩左小小就打和左,,,唔緊要啦,,
因為你都攰嫁啦*---
同埋見到佢隻手個度整左舊紅色既野代表佢係咩都好型仔啊,,!
嘻嘻!*
黎幾次睇完佢賽波都走左先,,唔係自己要返工就係同佢唔係咁好!,,
不過WIN波梗係要同D隊友開心下嫁啦,,所以不打緊呢*-
我以後都係黎度打日記啦,,,想分單雙週嫁麻,!但個個女仔啊!
唔知佢咩事!同佢己經做唔成FD都仲睇我日記!
臭八婆黎嫁**唉!八掛到死啊!!!!
唔講佢啦!
真係要溫習啦!
星期二又測物理啊*-點算啊!?
唔識既話就會留班嫁啦!
努力努力 FRIGHTING!!!!!!