2007-01-31 17:36:48YAN!小妹--!

嘻嘻,,!*我開心了!,,,

這幾天我的心情like this picture!
真的開心了!,,,
因為家裏的事向我告別了,,!但相信會再回來,,~
因為........不理它了!/*--
而老公仔,,!新年成個月啦,,!我地d關係好似越黎越..不知怎形容,,*-
但是前幾天,,,很高興你的坦白..!令我知道你想怎樣和你和我一樣是這樣著重這段感情的!,,,
所以相信愛一個人是永遠不會恨他的,,!因為你只會一心一意的愛著他,,!%
而朋友仔!..啊魚同啊雯果然是四年的死黨呢,,!
現在像不需說話都能看透大家的心!,,,
唔..!就愛這種感覺~
而咪嘈姐,,我就好耐無見過佢啦,,好掛住啊,,!
啊ka..相信他永遠都會當我是妹妹這樣吧!,,,因為我實在太癲了.而他也是個瘋子!
學校,,返學上堂都專心了!, 唉..日子過得真快,,!不過想快點到高二~!
因為龍龍升到高一可以係同一級呢...好希望啊,,!都愛屎呢..
這兩天都不用上班,,因為要接我的妹子,,!
所以就係屋企做lazy蟲了!,,,
明天!,,又賽排球了..不過自己也幫不了她們很多,,但我會練習多些的!如不用上班!,,,
下個校運會要join1500米啊,,!
好想你陪我日日都去run啊,,,
到時就唔洗跑得咁辛苦呢都唔洗跑最尾!
你也要keep住啊,,,!我的小男孩!*--