2007-11-09 09:23:08鬼使

另一個她的話

Hi, it’s me portia hope u fine,and enjoying ur job and being with ur family.just want to tell u that i am sick and having headache, stomachache.it has been almost a month ithough it will be fine but i am not...........


But u must not worry about me, just enjoy having ur family next to you,just want to tell u that i miss u so much and no one will be able to fill ur space in my heart.take care my baobey.posh

昨天夜晚收到她的簡訊,心酸酸的,她是一個很棒的人,比我高一些,卻是個可愛的人。比我年輕一些,卻是個懂事的人!我要離開,她不埋怨,只是默默的留著淚!三個月了,只給過她一通電話,她卻還是無怨的念著我!

她曾讓我忘卻了許多的煩憂,她曾讓我想要有個家,一起玩著孩子!她曾讓我完全忘了過去!七個月,不過卻有著許多的難忘!

無心的我,讓這一切瞬間變成了曾經!

上一篇:愛與不愛之間

下一篇:Perfect Love