2011-07-18 04:08:24Mini

發泄 --- 給自己的信

 好耐無將自己ge心聲寫落黎...

 

時間不斷流逝.....

心一直以為時間可取代一切。

但  事實話佐比我知....唔係ga!

差唔多兩年la...代表性ge表示.....無!

人地幾個月ge就有介指~仲話想同人結婚~

(你可以話我愛比較!係吖~我刀係想寫出自己感受je~)

有d野真係代替唔到!!

由心發自出黎同夾硬迫出黎係完全兩回事~

 

我......累了!

不想再作任何幻想~你的好.....都只是我虛擬出黎!

假ga!!!!

一開始就知道..... 根本我地大家都唔夾!

呢一個正正係我地兩個之間最大ge問題!

 

今次亦都係我第一次真正那麼想歸家~

想問自己究竟要拖到幾時?!

拖落去只會令大家都唔開心~

 

呼~~~~~我不習慣!

上一篇:$$$$$

下一篇:襯早