2010-11-24 19:44:39Mini

感覺...

上星期6同huz去佢啲新同事到飲酒,起初好好地~
點知 , 佢無lala話要搵個super飲酒wor....
林住: "算喇...super黎架je,"
點知!FK!(橋)住huz隻手影相!! @"@
仲係咁摸黎摸去!
嬲到我即走!!! 嗚....  又嘈交喇~~~
轉場!!!去佐啊軒到~ 見到LKF既公關...佢都無做戈到lu
佢話人工尖wor~ 佢係咁叫我做公關人工高咁話wor!~
戈刻心有動搖,但 最終無咁做!^^ "都係林下架je~"
去到戈到吹佐陣水,不停係咁比啲男仔灌飲齋烈= ='''凸
唉~最後咪成隻死豬咁.........番屋企lor!


呢日既野事實上我唔多想記起!
又無辦法!一有時間....我個腦就不停係咁轉去戈個畫面! ='((  sad~
呼~~~不再想了!反正...我想要的得不到了喇!


今日工作做錯事.....T.T 但 最錯既係...我竟然流佐眼淚!!不堅強的表現!!!

上一篇:意外地......

下一篇:煩..........