2005-06-23 23:56:23謎尼小朋友

招聘

今日有recruitment,我有份in人,感覺好得意。我去面試都俾人考得多喇,今次仲唔輪到我?哈哈。

因為今次見既係F.5 fresh graduates,多數沒有工作經驗甚至面試經驗,所以表現緊張,也有不少笑料。以下係其中一條問題:
Q“如果有小朋友在店鋪內誤吞淋浴露,你會點處理?”
A“嗯,我會先了解淋浴露既成份,睇下佢刺唔刺激;如果刺激的話,我會俾啖 水佢飲,再報警...”

聽到呢個答案我真係好"刺激"囉,試問有咩淋浴露溫和到飲落肚都無事架呢?仲有時間同心情去睇產品成份?個下真係好想笑,但又唔可以笑,忍得勁辛苦。不過,反而兩個男仔又表現幾標青喎,證明男仔都可以做謢品sales既。

*********************************

放工前要同DOMs的經理們開會,因為佢地太忙,我要等呀等,等到6:30先開始(我本來收6點架)。因為會議由我上司主持既,所以其他人自然留意到她身旁的陌生面孔,於是要求我介紹自己〈之前都撞口撞面,只是我不知道他們是誰,他們也不認識我〉,好呀,而家叫做有名有姓,不再怪怪的。

這裡的人真的很不同,完全沒有架子,而且很幽默,我介紹自己叫Minie的時候, 有人即叫:“我叫cooper”,佢個樣認真到呢~你見到會好想笑囉。個Toby見應徵者份CV寫:“要求待遇-$XX低薪”(底薪寫成低薪),笑到青筋到出埋,哈哈,好衰呀!

雖然大家都已經好攰,但都依然都好認真咁刨手上份文件,真係好感動〈因為份野係出自我手架〉。當介紹面試個GAME,阿頭仲叫我講添,話我先係設計者,搞到我唔係幾好意思。

過埋聽日就又放假嚕,今個星期過得好快。