2008-02-25 23:47:58Iris♥

Play With Fire




I can’t believe it’s really you
我不能相信這是你

Been so long you look good
好久不見,你看起來很好

I hear you’re doing really well
我聽說你過的很好

Don’t ask me let me tell you
別問我,讓我告訴你

How I’ve been since when you left
你走了之後我是怎麼過的

Since you left me for dead
從你狠心的離去後

Finally every tear has dried
眼淚終於都乾了

I’ve wiped you from my life
我把你從我生命中抹去
                                  

Do you remember
你還記得嗎

All the times you said you’d call me
你總是說你會打給我

Cause I remember all the reasons people warned me
因為我記得每個人警告我的原因

And now I hear you saying that you still adore me
而現在我聽到你說你還喜歡我

But if you think I’d ever get with you again
但如果你認為我還會再和你複合

Then you can just
那麼你可以就

Love me Love me Feed the flame
愛我愛我 讓他燃燒吧

If you want me Back again
如果你要我再回到你身邊

Burns in the sky Higher and higher Baby can you play with fire
在天空燃燒,越來越高,寶貝你能玩火嗎

Love me Love me If you want me
愛我愛我,如果你要我                                  

Never know just what you got
從來不知道你有什麼

Till it’s gone you freak out
直到失去了,你才嚇到

But I’m not falling for that game
但是我不會再被那個遊戲騙了

Boys like you never change
像你這樣的男人不可能改變

You make me feel I wasn’t enough
你讓我覺得我沒資格

Wasn’t enough for your love
沒資格擁有你的愛

But it was insecurity that made you run it wasn’t me
但是是因為沒安全感而造成你這樣的,不是因為我

So don’t you sit there try to give me more excuses
所以不要就坐在那,試著找藉口

I don’t have time for this I’m off to play in Houston
我沒時間跟你耗,我要去休斯頓找樂子

And I’m too busy with the million things I’m doing
而且我有一堆的事要忙

You can’t make up for what you done
你沒辦法為你所做過的事彌補

But you still try to be the one
但你還是試著要成為我的唯一
                                  

Oh by the way,
喔 對了

by the way
對了

I found someone who gives me space
我找到一個能給我自由的人

Keeps me safe
讓我感到安全

Makes me sane
讓我頭腦清楚

Found someone to take your place
找到一個代替你的人

Now I’m safe
現在我很安全

In his arms and I decided only he could play with fire
在他懷抱裡,我決定只有他能給我玩火




***


好好聽!!!