2008-12-09 16:50:00【賴小榆】

【平靜聆聽】




窈窕美眉 Pretty Boy 

 


I lie awake at night 晚上我清醒著躺在床上

See things in black and white 世界對我來說只有黑與白

 I've only got you inside my mind 我的腦中盡是你

 You know you have made me blind 你讓我眼中只有你

I lie awake and pray 我清醒的躺在床上並祈禱

That you will look my way 祈禱你會看向我

I have all this longing in my heart 我的心中充滿渴望

I knew it right from the start 我打從一開始就知道

Oh my pretty pretty boy I love you 我的美美少男我愛你

Like I never ever loved no one before you 在你之前我從未這樣愛過一個人

Pretty pretty boy of mine 我的美美少男

Just tell me you love me too 告訴我你也愛我

Oh my pretty pretty boy 我的美美少男

I need you 我需要你

Oh my pretty pretty boy I do 我的美美少男是真的

Let me inside 讓我進來

Make me stay right beside you 讓我留在你身旁

I used to write your name 我曾經寫下你的名子

And put it in a frame 並把它框起來

And sometime I think I hear you call 有時我覺得聽到你的呼喚

Right from my bedroom wall 就在我房間裡

You stay a little while 你待了一會兒

 And touch me with your smile 用你的微笑打動我的心

And what can I say to make you mine 我該說什麼才能打動你的心

To reach out for you in time 才能及時擄獲你


上一篇:【夜晚的漠然】

下一篇:【無可奈何】