2003-06-22 09:40:28貓琪‧玩具

...印尼妹...

攬住婊姨甥個BearBear好鬼舒服
做細路真係好..
佢好多玩具架,
又多公仔玩...
但佢一個人好悶
所以我就被命令同佢玩扮旅行
又玩佢扮老師我就扮學生
又要俾佢鬧..
hahahahha

唔怕再話你知
其實我係1/4個印尼妹(唔係印度呀!!唔該)
(但我唔識講印尼話,因為我阿媽都唔識講)
都算係混血兒卦
GaGaGaGaGaGaGaGaGaGaGaGaGa
所以我對於印尼既美食都有一定既鍾愛
我媽媽最拿手既係咖喱雞同印尼沙律
擒日我個婊姨甥生日
所以就去左表姐屋企開P
可能表姐仲正宗印尼d
佢d印尼沙律好Q正(雖然兩個沙拉係唔同既配料)
我就即場踩我阿媽咪台~~~
Hahahahahaha..唔好意思呀阿媽...實在好好食
Yummy~~~

上一篇:Happy Birthday

下一篇:又換季?!