2006-04-30 00:12:56貓琪‧玩具

[為食toy記] 下午茶@扒王之王

四月有咁多假我都冇好好relax過
真係對唔住自己
好彩仲有最後呢個禮拜

阿媽阿爸不嬲都各自各精彩
有時仲愈夜愈有機tim
今日阿媽又出去wet
掉低我o地兩父女
所以決定要對自己同阿爸好D
去o左嘆下午茶
汪阿姐同Kelly姐都話暫時唔恨嘆下午茶
我就覺得不知幾爽
環境坐得好舒服,食得又飽,又唔使趕頭趕命



戰績如下:

===鮮嫩雞扒餐===
(雜菜雞粒忌廉湯,餐包,雞扒配雜菜薯條,可樂)

===法式焗田螺===
(田螺配薯茸,餐飲)

===扒王之王三文治===
(腿蛋蕃茄生菜牛扒三文治,凍檸檬茶)


今次同阿爸兩個人食o左三個人份量o野
我地生係飲食界o既人,死係飲食界o既鬼
食量果然係唔同D
不過價錢就.....下午茶都食o左差不多成舊水...今舖俾阿媽鬧死...



今次兩粒星
好彩坐得舒服,唔係一粒星都嫌多
服務好參差,有個靚女侍應好好禮貌
有個男經理就好乞人憎,冇禮貌仲欠o左我地一杯o野飲
埋單o既時候都唔同我地講番,好唔pro,好無賴



扒王之王 
Steak Expert
地址: 沙田大圍積存街74-76號地下   (已結業)
電話: 26021181