2006-04-01 00:06:18貓琪‧玩具

[為食toy記] 寶軒印度餐廳 (已結業)

相機又係借番o黎....質素差...唔好見怪





印度菜..
好多人都好fancy咖哩
我可以講我食過o既咖哩(各國)之中
最好味o既係阿媽煮個兜
佢最風光o既時候廿個人閒閒地一齊爭崩頭上我豆潤咁大o既屋企食晚飯
亦因為咁,我阿媽同某d人結o左冤緣,因為唔抵得佢煮得咁叻

最呢幾年,我阿媽已經好少煮番辣到噴火o既印尼咖哩
搞到我食辣o野o既level大大減退,我細個食辣都食得幾勁o架
原因只好歸咎於我阿妹一d辣都唔食

最近心火盛又熱氣
無奈面前有兜咖哩
我只好選擇硬食.....
可能有d人會話我蠢
但係自古不嬲都忠孝兩難全o架啦
係我冇得揀...我都唔會怪邊個....
所以我係另一方面...
今日.....做o左決定.......都係咁揀




熱氣得滯...所以今日嘴上面生o左粒大瘡
....搞到今日開口夾著婣

早知早d打俾打姐.......