2005-03-20 20:08:35貓琪‧玩具

City of Angels

擒日好過份
應該溫midterm o既星期六
我走o左去睇o左三套戲
一套新 兩套舊
新o既係
尼蒙利斯連環不幸事件
(Lemony Snicket’s a Series of Unfortunate Events)

舊o既係o係明珠台重播o既
變相怪傑(The Mask)
同埋
天使多情(City of Angels)

無論會考,AL,或者係 midterm final o既時候
我都係忍唔住走去睇電視
今晚明珠台仲要重播Deep Impact


City of Angels 同 Deep Impact
都令我諗起一個人
個時ex超鍾意City of Angels
post card 時時帶係身
我未睇過套戲o既時候
覺得兩老攬埋一舊都唔方浪漫
而家真係跌眼鏡
尼老治真係好正 ....
故事雖然同無記差唔多老士
但浪漫感覺就同閔政浩大人o既不相伯仲
.....

我愈來愈覺得ex真係一個好浪漫o既人
Deep Impact 係我地一齊睇o既戲
期待今晚 midterm實死冇生