2004-09-29 20:35:42milk....**

【中秋】

中秋節去左阿so魚排燒野食...

幾好玩..但行黎行去就有d驚跌落海...

我又唔多識游水跌左落去就慘喇...




燒左一陣就走左去玩燈籠...哈

so志強俾左枝酒我..哼..想整醉我...

我e+冇咁易醉ga喇(.\/.)

但係魚排..所以都係唔飲好d...

醉左跌左落海就有排俾佢地笑...




玩左一陣覺得有d眼訓..好想訓攪...

本來都諗住係魚排訓..但最後都係返屋企...

因為我勁唔舒服所以咁夜都要走...

好衰囉..搞到人地咁麻煩..唉

好唔容易先返到屋企...

打俾王杰..王杰同Alex係銀線...

亨少打黎叫我落去陪佢..我問佢一唔一齊上去銀線...

佢話唔上...咁我就話俾我諗諗先..出去既話再打俾佢...

收左線..就係度諗去唔去好..但自己又唔係咁舒服...又眼訓...

諗下諗下就訓著左...朝早8點幾醒左一醒...

彈起身用一分鐘都唔晒既時間關燈落窗簾..換左條短衭...

之後"噗"一聲訓返落床...訓到10鐘醒一醒..望左個鐘兩眼...

然之後就繼續訓...訓到10點2、3都係頂唔順彈起身去沖涼...

沖緊涼果陣諗返都覺得奇怪ga喇..佢地點會冇打電話黎...

沖完出去諗住搵個電話黎睇..點知搵唔到...死喇..放左係邊????

搵左好耐先俾我搵到...原來跌左係床邊度...

睇返有1 6個未接來電加3個message一..一'''



之後玩左一陣電腦...兩個麻煩友黎左我屋企睇碟...

順便蝦下我...好衰ga真係...(.\/.)

俾佢地玩到我個頭成個巔婆咁..哼..下次到我玩返你地...

6點幾佢地兩走左啦...咁就過左兩日喇...