2007-05-09 22:53:44─═ ☆ 心〃空★

母親節必備

言語的溫暖:

母親永遠是我心裡的港湾,祝親愛的媽媽健康快樂。
一年365天裡, 每一天都是母親節。
希望母親能天天快樂,日日幸福。

行動的溫暖:

擁抱 幫忙 !!

那天你可以在家做個乖寶寶...
或許你可以幫忙買菜煮飯之類的...
那天所有家中的事盡量幫媽媽做...
讓媽媽放假一天...
或許你煮的並不是很好吃...
你的家事並沒做的媽媽那麼完整...
但...你的心意媽媽感受的到...
可是...這些事並不是只有在母親節時才能做...
假如這些事平常都有在幫忙做...
其實每天也都像母親節丫...
重點在於心丫...
假孝順真的也不需要花那麼多功夫地^^

外語的溫暖:

平時媽媽總是說你不會英文麻
母親節讓他特別一下吧

Thank you for loving me no way any one has ever tried.
從來沒有一個人像你這樣愛我,謝謝你!
You are the real people who walks in when the rest of the world walks out.
謝謝你是那位全世界都遺棄我時還在我身邊的人!
How can I be so to have you in my life. You’ve made me a strong and happy person.我如此幸運能擁有你,你使我成為勇敢又快樂的人
Dear mommy: you are the greatest and cute mom in the word, we well so happy that we own you. Wish you to be like the happy fruit forever. Happy Mother’s Day.
親愛的媽咪:你是全天下最可愛最棒的媽媽,有了你,我們全家都開心的不得了,祝你永遠都像開心果,母親節快樂!
Mommy, thank you for brining me into this world.The more I know I love you ,the morethat I’m sure I want you for ever and ever more.
媽咪謝謝你,生下了我。只有你,是我心中最閃亮的那顆星!
Thank you for taking caring of me,even when you are busy.
謝謝你即使很忙碌還不忘對我的關心。
Thank you for cleaning up my mess,even though it was my job.
謝謝你即使是我的工作還是幫我打掃。
I’m sorry Isometimes forget to help around the house.
我很抱歉有時候都會忘記幫忙做家事。
Thank you for the special things we do together.
謝謝你我們一起做的特別的事物。
Today,you just relax. I’ll take care of everything.
今天,你只要休息就好.我會做好所有的事的

上一篇:英文甜言蜜語