2007-05-09 22:48:52─═ ☆ 心〃空★

英文甜言蜜語


"Hi"

輕聲的一句,雖然毫不起眼,但在適合的時機下,卻也能夠道盡無限的柔情與蜜意,情到濃處反為薄時,該說的都說了,該談的都談了,見面時充滿笑容一句輕柔燦爛的 "Hi",還有哪一句話道盡相思之意呢?



1. I like you.
2. I adore you. 我很愛慕妳
3. You are my destiny.妳決定了我的命運
4. I long for you.我愛戀著妳
5. I am crazy about you.我為妳瘋狂
6. You are so dear to me.妳對我是如此珍貴
7. I am falling head over heels for you.我為妳神魂顛倒

You are the apple of my eye 妳是我眼中最美的
WIll you be my valentine? 妳願意當我的情人嗎?
I will still love you tomorrow 明天我依然愛妳
You will be forever my love 妳永遠是我的愛


You are the one I have been looking for.
你就是我一直在追尋的那一個人
If you need me, I am here for you. I am on your side forever.
如果你需要我,我會在這等候,我永遠站在你這邊
Oh, dear. I want you to know that being with you, it’s as good as it gets.
親愛的,在這世上沒有比跟你在一起更幸福的了

1.To my sweetheart and the love of my life. Forever we’ll be together.
給我的甜心及我生命中的愛;我們永遠不分離。
2.After so many years together, I love you all the more. You give my life meaning and purpose; you give me stability and happiness. On this Valentine’s Day, I want to tell you of my never-ending love and devotion. You are always on my mind.
在一起這麼多年,我愛你多過全部。 你帶給我生命的意義和目的,你賜予我穩定及歡愉。這個情人節,我要告訴你,我對你的愛是無私貢獻和永不止息。你永遠在我心中佔有一席之地。
3.Be My Valentine. I love you! I always do! And I always will! Always! Forever!
作我的情人吧!我愛你!我會永遠愛你!我愛你至死不渝!永遠!不變的愛你!
4.To the special husband/wife in my life. Love always.
給在我生命中最特別的老公/老婆,我永遠愛你。
5.Whenever I need someone to share my joy, or someone to hold me when my world rips to pieces, you’re there. And I know you will be- tomorrow, always.
無論何時我需要一個人和我分享我的快樂,或一個人在我的世界分崩離析時緊緊擁我入懷,那就是你,你從來都不變。而我知道你會一直在那裡陪伴我,永遠。
6.Loving you is like sipping sweet, sweet wine. Oh, won’t you please, oh please be my Valentine?
愛你就像是輕嘗淺啜甜甜的酒。喔!你能夠,喔!你能夠-我求求你-作我的情人好嗎?
7.Your love is truly the light of my life. I hope some day you will be my wife/husband.
你的愛為我生命點亮光明。我希望有天你能成為我生命中的另一半。
8.Roses are red, violets are blue, sugar is sweet, and so are you.
玫瑰花是紅色的,紫羅蘭是藍色的,糖蜜是甜美的,而它們全構成了完美無瑕的你。

上一篇:╳×_美˙愛-

下一篇:母親節必備