2004-07-11 02:16:19米sell

10:07:04

今日係我同阿佳行左第26日喇..就黎1個月喇..
  不過我真係好驚..我唔知幾時會冇左你..
 我係100%唔想冇左你..但係我又唔知我幾時會如似今日咁錯..
  老公.對唔住呀..我冇心嫁...我唔記得左呀.
唔知點解而家既我係變到..好冇記性..><..
  我唔知點解我而家對你係好似好淡...
   你就算話冷靜下..我都只會好down..
 幾唔開心..都唔會再因為你而喊///\\\
  點解ge..><..
      唔知點解你..好似..係比唔到安全感我囉..
  我成日亂諗野..ge.主要原因.
    今日我見到你個away...講係度係度...有野打比我//
 咁我打比你你又唔聽..唉..
     但係我唔明點解你成日話我咩都唔講你知..
  但係其實我個心裡黎黎去去個question,,咪又係你..
   有邊個姐..
      但係有一件事..我對你唔住..對唔住..有時..我唔係唔想同你講..而係怕你知道左之後..
      你會唔要我呀..
          我真係好怕...