2004-06-24 21:56:48米sell

24>06<04

今日係我同佢行左第10日喇..
之前同佢一齊都幾開心既..但係可能呢幾日佢發生左好多事//
所以先冇時間去理我//我都有係佢個方面諗過嫁..
但係可能我太唔想冇左佢..所以對佢緊左///但係..我又唔想成日都煩住佢
不過點解佢講的跟做的是完全不同..他答應過我的事也沒有做過
好多時我都想放手..但係爸爸話做事之前要先想後果/否則就好容易後悔
我係唔係因為太多驚後悔而冇作出決定呢//
感情既野太煩喇//我唔想成日都諗住佢..
我連考考下試都驚..佢到底會唔會唔知醒起身陪佢媽媽做d野呢
就算同佢傾傾下電話我都驚佢成日整親//呢d係唔係我太..咩
唔知呀..我唔知點..我唔想太愛佢.太愛一個人係好傷嫁
就好似阿彪咁,,都係因為我太愛佢而令到我而家咁辛苦..到底點解..
點解一個人要愛一個人//點解佢要愛我..我要愛佢
點解你都要令我失望,,,點解..我已經好討厭每日係咁等你電話
由朝早等到夜晚..點解我要咁在乎你..我唔想咁呀//