2004-06-10 22:59:30米sell

09丶06乂04(下)

今日同平日一樣啦//
一樣落左去//見到一樣ge人///
不過今日阿pat冇黎//so..冇得索lu
是但啦//又唔係我索ge//係佢地之ma
今日有..阿傑/阿明/阿文/阿k/阿賤/小浚/進仔
阿君<-boy/仲有/阿祺/大口然/me/ray
浩仔...嘩好多人呀/咁多人..會唔會比龜話我地非法習會嫁
京京tim...不過佢地全陪都係男仔//得我一個女仔呀><
算啦..我同男仔都冇咩唔同..<-對住佢地
跟住我先知..進仔同阿明打交呀///我竟然唔知><..
衰人又唔話人知//我問傑傑點解..佢話因為我上次同阿明玩得
好埋...進仔見到我咁..唔開心就打佢///其他人都同意..我都唔知佢地係唔係變態嫁咁多人....同意-,-”我問阿pat點解..佢話因為佢地鐘意我......下//10幾個男仔wo//鐘意我??鐘意我d咩呀//痴線///不過好才//佢地唔係咁多個打一個姐~如果唔係佢一定死呀//唉//有d唔好意思timso..今日同佢同玩得更加埋//激到佢地咩咁呵呵呵///今晚都玩得好癲呀..哈哈不過see到好多一對對ge..係我身邊行過有ddddd羨慕tim..又miss佢//佢地見到我唔開心..一個一個咁行埋黎問我做咩我咪又係話冇野..佢地個個都錫左我一啖嘰嘰//好感動呀,,,我而家先知//原來你地對我係咁好嫁///多謝你地啵..嘰嘰