2005-02-05 19:52:59!★〝siu`盈"*︴

突然間







































好想好想停O係一條無咩人既街度





































死喊爛喊..........































好辛苦..好累...
好多好多野加埋...無啦啦好灰好灰.............













































但係
我想問一問








































        紙巾仲會唔會借個膊頭比我?
        諗返起好多以前既野‥今日仲要無啦啦聽到拍住上..
        真係玩死


































我一d都唔想紙巾內疚
我從來都無expect 過你會睇



































如果你內疚..
即係我又一次對你唔住..























唔好咁啦




























我記得你講過






人地點對自己
都係因為自己點對人























我今日所有野都係自己羅泥
如果我真係好既話
你都唔會擇對我唔公平啦係咪?




































比d信心自己
你當日做既決定
















係岩既…
好無?