2009-09-08 14:44:33***小王子***

好想發洩一下

剛剛發生左一件小事,令到我個心好唔舒服...

 

有陣時,唔係話所有野都係你隻手ge控制之內架嘛,突如其來ge事,你總係手足無措...

 

對於我ge安排,你總係覺得唔妥當同難為了你...

 

好簡單ge問題,可以用好簡單ge方法解決,但你往往都係重要關頭問好多多餘ge問題拖延時間,你問ge問題我都答唔到你架啦~點解唔用解答你問題ge時間用我所講ge安排,完成件事先呢...

 

我知道係呢d所謂ge"重要關頭",你通常都會異常緊張,咁點解你唔聽我講~~~

 

真係激死我啦~~~~~~~~!!!!!!!!!!

 

 

 

 

講完~