2007-08-03 22:25:43Мedi’

你你你你你你呀..

我也是幸福的一位..^^
HAHA..做乜啊肖生??


今日朝早好早起身.~~
练琴YA早餐整龟零膏~~

中午LOR.悟多开心.
你知道的..
不过同你出去见到你.
又嬲悟落去了.
你呀你呀你呀..咳到入心入肺都悟去体医生.
唉/.....我真系好担心..

今日好彩,几乎同周师奶面碰面.
距甘都见悟到`><~
夜晚去打波.射波撞到甄甄
番离周师奶依然未番..~

OH~~..我的肖生..今晚好挂住你~
我知我今日好曳`=_=.
顶晒你嘴... 唉呀呀.
不过我会一直都听你的..

上一篇:肥腻.

下一篇:HA.PIG