2004-09-29 23:20:17亞mi

*祖*

2004年9月28日  晴

今日係中秋節呀~~
好難得早放~聽日又唔洗返學~~
今日上D堂又特別舒服,所以放學返屋企換左衫就出黎啦。

本身約左成大班人既,點知最後...
得番我同余余睇戲~~~~HAHA~!
不過好開心呀!!
我地去左睇新警察故事,聽倪震同小谷講都話吳彥祖同楊采妮都做得好~
所以就去睇啦。

WAKAAAA!正死的。
成套戲係講祖班人玩X GAME,跟住走去打劫。
好勁呀D特技。有成龍又唔少得D動作場面啦~~~
謝霆鋒都幾好笑既。最重要係....HAHA
祖真係好型呀!!楊采妮又靚女,太PERFECT。

睇完戲我地就去左市中心間上海菜館,媚同天昊都黎埋~
我拎余部手機影左好多相呀HAHA~好好玩呀佢部機~~
本身話上媚屋企打牌...最後冇上到...
結果係建生田景同良景遊盪。

最後搵到天雨佢地..HAHA....大家都冇乜變~
我同余余同婷都覺得好悶,...余余爭D訓著..
所以返左屋企~
後尾婷就送左我去搭車...然後我就自己返左屋企啦~

返到屋企十二點一。
好熱....開左冷氣係房,去左沖涼。
又唔想咁早訓住...所以睇天國的階梯。
點知睇到一半就訓著左.係廳度....6點起左身...然後先山TV
入房繼續訓。